Ubezpieczenia komunikacyjne

UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE

Atrakcyjne pakiety ubezpieczenia:

  • OC/AC
  • Assistance i NNW

UBEZPIECZENIE NOWEGO SAMOCHODU

Dowiedz się, co możesz zyskać wybierając ubezpieczenie
komunikacyjne w salonie Toyoty lub Lexusa:

ikona znaczek

możliwość komfortowego włączenia ubezpieczenia do finansowania, dzięki czemu dokonywana jest jedna płatność (np. na Portalu Klienta)

ikona kciuk na dokumencie

możliwość zawarcia umowy ubezpieczenia
dla flot

ikona dłoń z monetami

możliwość przygotowania oferty wieloletniej na cały
okres trwania finansowania

ikona licznik

możliwość rozszerzenia pakietu ubezpieczeniowego o dodatkowe opcje

ikona kierownica

minimum formalności przy
zawieraniu umowy ubezpieczenia
na Twoją Toyotę lub Lexusa

ikona z gwiazdką

dostępność pakietów dla Klientów, którzy użytkują
auto prywatnie lub w ramach
prowadzonej działalności
np. taxi i kurier

ikona auto

dedykowane Centrum Zgłaszania Szkód

ikona kciuk

realizację napraw na oryginalnych częściach,
w ASO Toyoty lub Lexusa​

ikona dokumenty

szeroki zakres
Assistance dopasowany do Twoich potrzeb

ikona skarbonka

dodatkowe zniżki uwzględniające Twoją historię ubezpieczeniową

Przed zawarciem umowy ubezpieczenia zapoznaj się z Dokumentem zawierającym informacje o produkcie ubezpieczeniowym (IPID) oraz Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia (OWU), a szczególnie z zakresem ochrony oraz ograniczeniami i wyłączeniami odpowiedzialności Ubezpieczyciela.

ZAKŁADY UBEZPIECZEŃ

Dbając o najwyższą jakość oferowanych usług współpracujemy z uznanymi Towarzystwami Ubezpieczeń:

logo PZU
logo Ergo Hestia
Logo Allianz
logo Warta
logo Compensa
Ubezpieczenia komunikacyjne 2

KONTYNUACJA UBEZPIECZENIA

Zobacz co zyskasz, wybierając ubezpieczenie za pośrednictwem TIS w salonach Toyota lub Lexus:

ikona auto z checkboxami

Poinformujemy Cię w stosownym czasie o zbliżającym się końcu ochrony ubezpieczeniowej i przedstawimy ofertę kontynuacji polisy

ikona pliki

Zadbamy o Twój komfort.
Prosta ścieżka sprzedaży,
daje Ci możliwość
zakupu ubezpieczenia
bez wychodzenia z domu

ikona tarcza

Dopasujemy ochronę ubezpieczeniową
do Twoich potrzeb,
a także wymagań umowy finansowania Toyota
Financial Services

ikona dłoń z narzędziem

Wesprzemy Cię
w procesie likwidacji
szkody

JAK KUPIĆ POLISĘ?

Wybierz najwygodniejszy dla siebie sposób zakupu nowego ubezpieczenia
lub wznowienia ubezpieczenia za pośrednictwem TIS.

ikona z sercem
w salonie Toyoty lub Lexusa
ikona słuchawka
przez telefon
ikona komputer
przez internet

JAK TO DZIAŁA?

ikona mobile

Kontaktujesz się z Doradcą ds. Ubezpieczeń w salonie Toyoty lub Lexusa telefonicznie, mailowo lub przez formularz i precyzujesz swoje oczekiwania

ikona osoba

Spośród wielu opcji ubezpieczeń Doradca ds. Ubezpieczeń w salonie Toyoty lub Lexusa, przedstawi Ci te, które odpowiadają Twoim potrzebom

ikona kartki

Wybrane oferty ubezpieczeniowe otrzymujesz mailem lub Doradca prezentuje Ci je osobiście

ikona ok

Wybierasz ofertę ubezpieczenia, dostosowaną do Twoich potrzeb

ikona karty

Płacisz przelewem, kartą lub gotówką w salonie Toyoty lub Lexusa

ikona koperta

Gotową polisę otrzymujesz mailem lub na życzenie odbierasz w salonie

Masz samochód w finansowaniu Toyota Leasing lub KINTO? Zapomniałeś/aś się skontaktować z Doradcą, a Twoje ubezpieczenie wygasło?
Nic nie szkodzi. Dbając o Twoje bezpieczeństwo, ubezpieczymy pojazd zgodnie z wymogami TLP.

OBSŁUGA SZKÓD

Jeżeli nastąpiło zdarzenie lub szkoda, należy niezwłocznie powiadomić Ubezpieczyciela i Leasingodawcę. Może tego dokonać Ubezpieczony lub inna osoba uprawniona. Sprawdź jak wygląda proces krok po kroku:

Krok 1

Zgłoszenie zdarzenia do odpowiedniego Towarzystwa Ubezpieczeń

Krok 2

Zgłoś zdarzenie:​

  • przez formularz online: www.zgloszenieszkody.toyotaleasing.pl​
  • mailowo: szkody@toyota-fs.com
  • telefonicznie: ​

    Zgłaszanie szkód dla pojazdów z Umową Leasingu Standard, Corpo, Najem:​
    tel. 22 488 55 50 wew. 2 ⇾ 2,

    Infolinia dostępna jest w godzinach: 8:30 – 17:00

    Zgłaszanie szkód dla pojazdów z Umową KINTO:​
    tel. 22 880 96 77 (Toyota) ​
    tel. 22 880 96 88 (Lexus)​

    Infolinia dostępna jest całą dobę.​

Nie wiesz jaki masz rodzaj finansowania? Sprawdź to na swoim Portalu Klienta

Krok 3

Twoje zgłoszenie trafiło do Opiekuna.
Po jego weryfikacji otrzymasz potwierdzenie rejestracji zgłoszenia i skierowanie zlecenia naprawy do wybranego przez Ciebie ASO Toyoty lub Lexusa

Krok 4

Wszelkie dokumenty zostały przekazane do ASO Toyoty lub Lexusa. Serwis zajmie się Twoją sprawą i dalszym kontaktem z Ubezpieczycielem. Czekaj na kontakt ze strony serwisu.​

Masz pytania?

Sprawdź poniższe odpowiedzi

Szczegółowa klauzula ubezpieczeniowa

Wszystkie ubezpieczenia są oferowane przez Toyota Insurance Management SE Spółka Europejska Oddział w Polsce, która jest agentem ubezpieczeniowym następujących zakładów ubezpieczeń:
• Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna
• ERGO Hestia Spółka Akcyjna
• Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji „WARTA” Spółka Akcyjna
• Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group
• Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Allianz Polska Spółka Akcyjna
• Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A.
• Cardif - Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce

Toyota Insurance Management SE w imieniu ww Towarzystw Ubezpieczeniowych pośredniczy w zawieraniu przez klientów umów ubezpieczenia w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych - OC, AC, Assistance, NNW, ubezpieczeń GAP i ubezpieczeń CPI.

Więcej informacji TUTAJ