UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE
Atrakcyjne pakiety ubezpieczenia:
UBEZPIECZENIE NOWEGO SAMOCHODU
Dowiedz się, co możesz zyskać wybierając ubezpieczenie
komunikacyjne w salonie Toyoty lub Lexusa:
możliwość komfortowego włączenia ubezpieczenia do finansowania, dzięki czemu dokonywana jest jedna płatność (np. na Portalu Klienta)
możliwość zawarcia
umowy ubezpieczenia
dla flot
możliwość przygotowania
oferty wieloletniej na cały
okres trwania finansowania
możliwość rozszerzenia
pakietu ubezpieczeniowego
o dodatkowe opcje
minimum formalności przy
zawieraniu umowy ubezpieczenia
na Twoją Toyotę lub Lexusa
dostępność pakietów dla
Klientów, którzy użytkują
auto prywatnie lub w ramach
prowadzonej działalności np. taxi i kurier
dedykowane Centrum
Zgłaszania Szkód
realizację napraw na
oryginalnych częściach,
w ASO Toyoty lub Lexusa
szeroki zakres
Assistance dopasowany
do Twoich potrzeb
dodatkowe zniżki
uwzględniające Twoją
historię ubezpieczeniową
Przed zawarciem umowy ubezpieczenia zapoznaj się z Dokumentem zawierającym informacje o produkcie ubezpieczeniowym (IPID) oraz Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia (OWU), a szczególnie z zakresem ochrony oraz ograniczeniami i wyłączeniami odpowiedzialności Ubezpieczyciela.
ZAKŁADY UBEZPIECZEŃ
Dbając o najwyższą jakość oferowanych usług współpracujemy z uznanymi Towarzystwami Ubezpieczeń:
KONTYNUACJA UBEZPIECZENIA
Zobacz co zyskasz, wybierając ubezpieczenie za pośrednictwem TIS w salonach Toyota lub Lexus:
Poinformujemy Cię
w stosownym czasie
o zbliżającym się końcu
ochrony ubezpieczeniowej
i przedstawimy ofertę
kontynuacji polisy
Zadbamy o Twój komfort.
Prosta ścieżka sprzedaży,
daje Ci możliwość
zakupu ubezpieczenia
bez wychodzenia z domu
Dopasujemy
ochronę ubezpieczeniową
do Twoich potrzeb,
a także wymagań umowy
finansowania Toyota
Financial Services
Wesprzemy Cię
w procesie likwidacji
szkody
JAK KUPIĆ POLISĘ?
Wybierz najwygodniejszy dla siebie sposób zakupu nowego ubezpieczenia
lub wznowienia ubezpieczenia za pośrednictwem TIS.
w salonie Toyoty lub Lexusa
przez telefon
przez internet
JAK TO DZIAŁA?
Kontaktujesz się z Doradcą ds. Ubezpieczeń w salonie Toyoty lub Lexusa telefonicznie, mailowo lub przez formularz i precyzujesz swoje oczekiwania
Spośród wielu opcji ubezpieczeń Doradca ds. Ubezpieczeń w salonie Toyoty lub Lexusa, przedstawi Ci te, które odpowiadają Twoim potrzebom
Wybrane oferty ubezpieczeniowe otrzymujesz mailem lub Doradca prezentuje Ci je osobiście
Wybierasz ofertę ubezpieczenia, dostosowaną do Twoich potrzeb
Płacisz przelewem, kartą lub gotówką w salonie Toyoty lub Lexusa
Gotową polisę otrzymujesz mailem lub na życzenie odbierasz w salonie
Masz samochód w finansowaniu Toyota Leasing lub KINTO? Zapomniałeś/aś się skontaktować z Doradcą, a Twoje ubezpieczenie wygasło?
Nic nie szkodzi. Dbając o Twoje bezpieczeństwo, ubezpieczymy pojazd zgodnie z wymogami TLP.
OBSŁUGA SZKÓD
Jeżeli nastąpiło zdarzenie lub szkoda, należy niezwłocznie powiadomić Ubezpieczyciela i Leasingodawcę. Może tego dokonać Ubezpieczony lub inna osoba uprawniona. Sprawdź jak wygląda proces krok po kroku:
Krok 1
Zgłoszenie zdarzenia do odpowiedniego Towarzystwa Ubezpieczeń
Krok 2
Zgłoś zdarzenie:
- przez formularz online: www.zgloszenieszkody.toyotaleasing.pl
- mailowo: szkody@toyota-fs.com
telefonicznie:
Zgłaszanie szkód dla pojazdów z Umową Leasingu Standard, Corpo, Najem:
tel. 22 488 55 50 wew. 2 ⇾ 2,
Infolinia dostępna jest w godzinach: 8:30 – 17:00
Zgłaszanie szkód dla pojazdów z Umową KINTO:
tel. 22 880 96 77 (Toyota)
tel. 22 880 96 88 (Lexus)
Infolinia dostępna jest całą dobę.
Nie wiesz jaki masz rodzaj finansowania? Sprawdź to na swoim Portalu Klienta
Krok 3
Twoje zgłoszenie trafiło do Opiekuna.
Po jego weryfikacji otrzymasz potwierdzenie rejestracji zgłoszenia i skierowanie zlecenia naprawy do wybranego przez Ciebie ASO Toyoty lub Lexusa
Krok 4
Wszelkie dokumenty zostały przekazane do ASO Toyoty lub Lexusa. Serwis zajmie się Twoją sprawą i dalszym kontaktem z Ubezpieczycielem. Czekaj na kontakt ze strony serwisu.
Masz pytania?
Sprawdź poniższe odpowiedzi
Szczegółowa klauzula ubezpieczeniowa
Wszystkie ubezpieczenia są oferowane przez Toyota Insurance Management SE Spółka Europejska Oddział w Polsce, która jest agentem ubezpieczeniowym następujących zakładów ubezpieczeń:
• Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna
• ERGO Hestia Spółka Akcyjna
• Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji „WARTA” Spółka Akcyjna
• Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group
• Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Allianz Polska Spółka Akcyjna
• Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A.
• Cardif - Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce
Toyota Insurance Management SE w imieniu ww Towarzystw Ubezpieczeniowych pośredniczy w zawieraniu przez klientów umów ubezpieczenia w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych - OC, AC, Assistance, NNW, ubezpieczeń GAP i ubezpieczeń CPI.
Więcej informacji TUTAJ
KOMUNIKAT BEZPIECZEŃSTWA
Szanowni Państwo,
W przedświątecznym zabieganiu łatwo stracić czujność – pamiętajmy, że oszuści właśnie wtedy są najbardziej aktywni.
Składając Państwu serdeczne życzenia spokojnych i radosnych Świąt, ostrzegamy jednocześnie przed osobami namawiającymi Klientów na fałszywe, bardzo korzystne inwestycje oraz wykonanie tzw. przelewu ze względów bezpieczeństwa.
Do kradzieży środków przestępcy wykorzystują metody szybkich płatności, takie jak przelew Sorbnet czy zakup wirtualnej waluty za pomocą karty płatniczej.
W tej sytuacji odbiorcami przelewów są osoby fizyczne, a nie firmy inwestycyjne. Płatności kartą są natomiast realizowane na zagranicznych stronach internetowych.
Przestępcy, do wyłudzania środków zgromadzonych na rachunkach Klientów banków, w takich sytuacjach bardzo często wykorzystują aplikacje zdalnego pulpitu.
Osoba podająca się za pracownika firmy inwestycyjnej, pracownika departamentu bezpieczeństwa banku lub za policjanta może mówić ze wschodnim akcentem.
Pamiętaj, gdy jesteś zalogowany do bankowości internetowej, nigdy nie oddawaj kontroli nad swoim telefonem lub komputerem osobom trzecim.
Pamiętaj również że bank nigdy nie prosi o przelanie Twoich środków do innego banku w celu zabezpieczenia ich przed kradzieżą.
Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank
Przejdź do logowania