Serwisy Assistance
Skrojone na miarę Twoich potrzeb
Serwis Medyczny
Serwis Medyczny 8 zł miesięcznie
Korzystaj z szybkiej i wygodnej organizacji pomocy medycznej.
Przykładowe świadczenia, które zyskasz to:
- wizyta lekarska
- dostawa leków
- organizacja wizyty specjalisty
- transport do szpitala i z powrotem do domu
- rehabilitacja.
Opłata to jedynie:
- 8 zł miesięcznie (z kartami płatniczymi Toyota Bank).
Zamów assistance
Serwis Domowy
Serwis Domowy 5 zł miesięcznie
Korzystaj z pełnej ochrony na wypadek drobnych szkód lub awarii sprzętu domowego i urządzeń codziennego użytku.
Przykładowe świadczenia, które zyskasz to:
- naprawy sprzętu RTV/AGD oraz PC i urządzeń mobilnych
- drobne naprawy domowe i pomoc techniczna
- informacja o usługodawcach na wypadek awarii
Opłata to jedynie:
- 5 zł miesięcznie (z kartami płatniczymi Toyota Bank).
Zamów assistance
Serwis Concierge
Concierge 5 zł miesięcznie
Ciesz się pełnym pakietem usług informacyjno-organizacyjnych, dzięki którym oszczędzisz czas, nerwy i pieniądze.
Przykładowe świadczenia, które zyskasz to:
- organizacja usług dla domu i rodziny
- organizacja wolnego czasu, rozrywek i hobby
- organizacja przyjęć, spotkań towarzyskich i biznesowych
- organizacja wizyt medycznych.
Opłata to jedynie:
- 5 zł miesięcznie (z kartami płatniczymi Toyota Bank).
Zamów assistance
Serwis Moto
Serwis Moto 8 zł miesięcznie
Zyskaj gwarancję szybkiej i profesjonalnej pomocy w razie nieprzewidzianych sytuacji na drodze.
Przykładowe świadczenia, które zyskasz to:
- naprawa na miejscu zdarzenia lub holowanie
- dostarczenie paliwa
- otwarcie i uruchomienie pojazdu • transport roweru
- informacja o postępowaniu w razie wypadku.
Opłata to jedynie:
- 8 zł miesięcznie (z kartami płatniczymi Toyota Bank).
Zamów assistance
Serwisy assistance
Jak mam zgłosić szkodę?
W celu skorzystania z usług serwisów assistance uprawniony zobowiązany jest skontaktować się z Centrum Alarmowym, dzwoniąc pod numer telefonu + 48 22 205 51 01. Centrum alarmowe jest czynne całą dobę.
W jaki sposób bank organizuje pomoc?
W przypadku wystąpienia szkody, pomoc jest organizowana przez Europ Assistance. Wystarczy skontaktować się z Centrum Alarmowym, dzwoniąc pod numer telefonu + 48 22 205 51 01. Pomoc jest organizowana w możliwie najszybszym terminie.
Czy mogę wybrać dowolne serwisy assistance?
Serwisy assistance są dostępne dla Klientów posiadających kartę kredytową lub konto z kartą debetową. Klient może wybrać wszystkie serwisy assistance z oferty Toyota Bank.
Jak mogę włączyć serwisy Assistance?
W celu włączenia serwisów assistance prosimy o kontakt z Infolinią Toyota Bank pod nr 22 488 55 50. Przystąpienie do programu następuje drogą telefoniczną poprzez zaakceptowanie przez uczestnika deklaracji odczytanej przez pracownika banku.
Czy w każdej chwili mogę zrezygnować z serwisów? Jak można je wyłączyć?
W celu wyłączenia serwisów assistance prosimy o kontakt z Infolinią Toyota Bank. Ochrona serwisowa obowiązuje do końca miesiąca, w którym występuje zgłoszenie wyłączenia serwisu.
Jaki jest numer telefonu do Centrum Alarmowego?
W celu skorzystania z usług serwisów assistance uprawniony zobowiązany jest skontaktować się z Centrum Alarmowym dzwoniąc pod numer telefonu + 48 22 205 51 01. Centrum Alarmowe jest czynne całą dobę.
Jakie dane muszę posiadać do zgłoszenia szkody?
Podczas zgłoszenia szkody należy podać następujące dane:
a. 6 pierwszych i 6 ostatnich cyfr numeru karty,
b. imię i nazwisko;
c. numer telefonu, pod którym można skontaktować się z uprawnionym lub wskazaną przez niego osobą;
d. krótki opis oczekiwanej pomocy;
e. wszelkie inne informacje niezbędne Centrum Alarmowemu w celu realizacji usługi.
Zabrakło mi paliwa - co powinienem zrobić?
W celu skorzystania z usług Serwisów Assistance należy skontaktować się z Centrum Alarmowym, dzwoniąc pod numer telefonu + 48 22 205 51 01. Centrum Alarmowe jest czynne całą dobę.
Kiedy pobierana jest opłata za serwis assistance?
Opłata za serwis assistance jest pobierana 1 dnia roboczego miesiąca za miesiąc poprzedni.
Jak długo trwa ochrona serwisowa?
Okres świadczenia usług rozpoczyna się pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu, w którym uprawniony wyraził zgodę na przystąpienie do serwisu i trwa 12 miesięcy kalendarzowych. Okres świadczenia usług będzie automatycznie odnawiany na kolejne 12 miesięcy, pod warunkiem, że uprawniony nie złoży wcześniej rezygnacji.
Załaduj więcej +
W czym możemy Ci pomóc?
Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
KOMUNIKAT BEZPIECZEŃSTWA
Szanowni Państwo,
ostrzegamy przed oszustami namawiającymi Klientów na fałszywe, bardzo korzystne inwestycje oraz wykonanie tzw. przelewu ze względów bezpieczeństwa.
Do kradzieży środków przestępcy wykorzystują metody szybkich płatności, takie jak przelew Sorbnet czy zakup wirtualnej waluty za pomocą karty płatniczej.
W tej sytuacji odbiorcami przelewów są osoby fizyczne, a nie firmy inwestycyjne. Płatności kartą są natomiast realizowane na zagranicznych stronach internetowych.
Przestępcy, do wyłudzania środków zgromadzonych na rachunkach Klientów banków, w takich sytuacjach bardzo często wykorzystują aplikacje zdalnego pulpitu.
Osoba podająca się za pracownika firmy inwestycyjnej, pracownika departamentu bezpieczeństwa banku lub za policjanta może mówić ze wschodnim akcentem.
Pamiętaj, gdy jesteś zalogowany do bankowości internetowej, nigdy nie oddawaj kontroli nad swoim telefonem lub komputerem osobom trzecim.
Pamiętaj również że bank nigdy nie prosi o przelanie Twoich środków do innego banku w celu zabezpieczenia ich przed kradzieżą.
Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank
Przejdź do logowania