Ludzie na ulicy

Portal Klienta
Toyota Leasing

Dowiedz się jak korzystać z Portalu Klienta
i co dzięki niemu możesz zyskać

Aktywacja portalu

Zapraszamy do korzystania z Portalu Leasingowego!

Chcemy, by Twoje życie stawało się prostsze, dlatego rozszerzamy możliwość samodzielnego zarządzania Twoją umową z Toyota Leasing w 100% online.
W jednym miejscu znajdziesz dostęp do wielu funkcjonalności i oszczędzisz swój czas!
 

Bezpośrednio na portalu leasingowym - bez konieczności kontaktowania się z Toyota Leasing, możesz: 

  • mieć błyskawiczny i nieograniczony dostęp do faktur, not księgowych i szybkich płatności on-line,
  • mieć podgląd danych dotyczących umów oraz finansowanych pojazdów,
  • złożyć wszelkie dyspozycje związane ze swoją umową, jak np. pozwolenie na użytkowanie pojazdu poza granicami kraju,
  • uzyskać zgodę na modyfikację pojazdu (np. montaż haka, oklejenie pojazdu i inne wymagające naszej zgody modyfikacje),
  • zgłosić zamiar wykupu pojazdu przed końcem umowy finansowania,
  • samodzielnie wygenerować duplikat faktury,
  • edytować swoje dane teleadresowe,
  • uzyskać wsparcie Wirtualnego Doradcy Tomoko.

 

ikona aplikacji PK

Aplikacja mobilna Portal Klienta

Od teraz możesz korzystać z aplikacji mobilnej Portal Klienta! Wystarczy pobrać ją na swój smartfon lub tablet z Google Play lub App Store i postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami: Jak założyć konto w Portalu Klienta oraz Jak się zalogować!

 

Pobierz z google play   pobierz z App Store


appka_grafika

Dostęp do portalu

JAK ZAŁOŻYĆ KONTO W PORTALU KLIENTA?

Wraz z pierwszą fakturą wysłaną e-mailem otrzymasz indywidualny link do aktywacji konta w Portalu Klienta.

Możesz również aktywować konto samodzielnie w dowolnym momencie według poniższej instrukcji:

  • Pobierz aplikację Portal Klienta lub wejdź na portal.toyotaleasing.pl i kliknij Załóż konto.
  • Wprowadź adres e-mail, który podałeś przy podpisywaniu umowy oraz nr rejestracyjny.
  • Otrzymasz e-mail z danymi do aktywacji konta.
  • Kliknij przycisk Aktywuj konto w otrzymanej wiadomości e-mail.
  • Na stronie aktywacyjnej wpisz dane: nr umowy, login (Twój e-mail podany we wniosku), imię i nazwisko, NIP (lub PESEL w przypadku leasingu konsumenckiego), nr telefonu i hasło.
  • Zaakceptuj zgody i oświadczenia i kliknij przycisk Aktywuj konto.
  • Dokonaj autoryzacji, wprowadzając hasło, które wyślemy Ci SMS-em.
Portal Klienta jak założyć konto

Logowanie

Jak się zalogować?

Uruchom aplikację Portal Klienta lub w przeglądarce wprowadź adres: https://portal.toyotaleasing.pl a następnie wpisz w okienku do logowania adres e-mail i hasło.

Poznaj funkcjonalności Portalu Klienta

Portal Klienta Funkcjonalości

POZNAJ FUNKCJONALNOŚCI PORTALU DLA KLIENTÓW FLOTOWYCH

TLP portal flotowy

Faktury w portalu

Faktury

  • Faktury elektroniczne:
    • Publikowane są na Portalu Klienta i wysyłane w wiadomości e-mail z powiadomieniem o ich wystawieniu
    • Wiadomości dotyczące faktur wysyłamy z adresu: portalklienta@toyotaleasing.pl. Dodaj ten adres do listy zaufanych odbiorców w skrzynce e-mail aby powiadomienie o wystawionej fakturze zawsze do Ciebie docierało
    • Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail, sprawdź folder SPAM
       
  • Faktury papierowe:
    • Wysyłane są pocztą niezwłocznie po wystawieniu

Zmiana hasła

Resetowanie oraz zmiana hasła

  • Nie pamiętasz hasła do logowania?
    • Skorzystaj z opcji resetowania hasła na stronie do logowania.
    • Wskaż adres e-mail podany podczas rejestracji i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
       
  • Jak możesz zmienić hasło do Portalu Klienta?
    • Hasło możesz zmienić po zalogowaniu, w zakładce Moje Konto.

Rozwiązanie problemu

Nie znalazłeś rozwiązania problemu?

Skontaktuj się z Wirtualnym Doradcą Klienta, który wesprze Cię w procesie aktywacji Portalu, odpowie na pytania i wątpliwości, a w przypadku gdyby nie znał odpowiedzi - przekieruje Cię do Konsultanta.

Portal TLP