Portal Klienta
Toyota Leasing
Zapraszamy do korzystania z Portalu Leasingowego!
Chcemy, by Twoje życie stawało się prostsze, dlatego rozszerzamy możliwość samodzielnego zarządzania Twoją umową z Toyota Leasing w 100% online.
W jednym miejscu znajdziesz dostęp do wielu funkcjonalności i oszczędzisz swój czas!
Bezpośrednio na portalu leasingowym - bez konieczności kontaktowania się z Toyota Leasing, możesz:
- mieć błyskawiczny i nieograniczony dostęp do faktur, not księgowych i szybkich płatności on-line,
- mieć podgląd danych dotyczących umów oraz finansowanych pojazdów,
- złożyć wszelkie dyspozycje związane ze swoją umową, jak np. pozwolenie na użytkowanie pojazdu poza granicami kraju,
- uzyskać zgodę na modyfikację pojazdu (np. montaż haka, oklejenie pojazdu i inne wymagające naszej zgody modyfikacje),
- zgłosić zamiar wykupu pojazdu przed końcem umowy finansowania,
- samodzielnie wygenerować duplikat faktury,
- edytować swoje dane teleadresowe,
- uzyskać wsparcie Wirtualnego Doradcy Tomoko.
Aplikacja mobilna Portal Klienta
Od teraz możesz korzystać z aplikacji mobilnej Portal Klienta! Wystarczy pobrać ją na swój smartfon lub tablet z Google Play lub App Store i postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami: Jak założyć konto w Portalu Klienta oraz Jak się zalogować!
JAK ZAŁOŻYĆ KONTO W PORTALU KLIENTA?
Wraz z pierwszą fakturą wysłaną e-mailem otrzymasz indywidualny link do aktywacji konta w Portalu Klienta.
Możesz również aktywować konto samodzielnie w dowolnym momencie według poniższej instrukcji:
- Pobierz aplikację Portal Klienta lub wejdź na portal.toyotaleasing.pl i kliknij Załóż konto.
- Wprowadź adres e-mail, który podałeś przy podpisywaniu umowy oraz nr rejestracyjny.
- Otrzymasz e-mail z danymi do aktywacji konta.
- Kliknij przycisk Aktywuj konto w otrzymanej wiadomości e-mail.
- Na stronie aktywacyjnej wpisz dane: nr umowy, login (Twój e-mail podany we wniosku), imię i nazwisko, NIP (lub PESEL w przypadku leasingu konsumenckiego), nr telefonu i hasło.
- Zaakceptuj zgody i oświadczenia i kliknij przycisk Aktywuj konto.
- Dokonaj autoryzacji, wprowadzając hasło, które wyślemy Ci SMS-em.
Jak się zalogować?
Uruchom aplikację Portal Klienta lub w przeglądarce wprowadź adres: https://portal.toyotaleasing.pl a następnie wpisz w okienku do logowania adres e-mail i hasło.
Poznaj funkcjonalności Portalu Klienta
POZNAJ FUNKCJONALNOŚCI PORTALU DLA KLIENTÓW FLOTOWYCH
Faktury
- Faktury elektroniczne:
- Publikowane są na Portalu Klienta i wysyłane w wiadomości e-mail z powiadomieniem o ich wystawieniu
- Wiadomości dotyczące faktur wysyłamy z adresu: portalklienta@toyotaleasing.pl. Dodaj ten adres do listy zaufanych odbiorców w skrzynce e-mail aby powiadomienie o wystawionej fakturze zawsze do Ciebie docierało
- Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail, sprawdź folder SPAM
- Faktury papierowe:
- Wysyłane są pocztą niezwłocznie po wystawieniu
Resetowanie oraz zmiana hasła
- Nie pamiętasz hasła do logowania?
- Skorzystaj z opcji resetowania hasła na stronie do logowania.
- Wskaż adres e-mail podany podczas rejestracji i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
- Jak możesz zmienić hasło do Portalu Klienta?
- Hasło możesz zmienić po zalogowaniu, w zakładce Moje Konto.
Nie znalazłeś rozwiązania problemu?
Skontaktuj się z Wirtualnym Doradcą Klienta, który wesprze Cię w procesie aktywacji Portalu, odpowie na pytania i wątpliwości, a w przypadku gdyby nie znał odpowiedzi - przekieruje Cię do Konsultanta.