Dowiedz się, jak umówić się na spotkanie w banku
Pamiętaj, że większość spraw bankowych załatwisz bez wychodzenia z domu. Możesz skontaktować się z nami poprzez czat, bądź formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej albo zadzwonić pod numer 801 900 700 lub +48 22 488 55 50.
Jeśli jednak chcesz osobiście przyjść do naszego Banku skorzystaj z naszego formularza poniżej i wybierz dogodny dla Ciebie termin.
Zapewniamy, że podczas Twojej wizyty przestrzegamy najwyższych standardów bezpieczeństwa: pilnujemy dystansu społecznego i dezynfekujemy wspólną przestrzeń.
Złożenie wniosku o produkt bankowy możliwe jest wyłącznie na naszej stronie internetowej. Podpisanie umowy odbywa się podczas wizyty kuriera.
Wizyta w siedzibie przewidziana jest głównie dla poniższych czynności wyłącznie w godzinach 10:00-15:00:
Czynności dotyczące Toyota Bank:
- złożenie dokumentów w skrzynce pocztowej na III piętrze przed wejściem do Banku (prosimy o szczelne zapakowanie i nie zginanie dokumentów)
- odbiór dokumentów po wcześniejszym zgłoszeniu zapotrzebowania (bankowość elektroniczna, EMAIL, Infolinia)
- osobiste potwierdzenie danych osobowych na Formularzu Osobistym
- aktualizacja danych
- pomoc w logowaniu do Bankowości Elektronicznej
Czynności dotyczące Toyota Leasing:
- wymiana dowodu rejestracyjnego
- inna czynność związana z Wydziałem Komunikacji dla pojazdów rejestrowanych bezpośrednio przez Toyota Leasing