Toyota More

Toyota More

  • rabaty na nowe samochody Toyota oraz Lexus
  • dodatkowe punkty za korzystanie z kart płatniczych Toyota Bank
  • rabaty na usługi serwisowe wykonywane w autoryzowanych stacjach

Serwisuj swoje auto w autoryzowanych stacjach, korzystaj z karty płatniczej Toyota Bank i zdobywaj punkty, które zamienisz na rabat na nowy samochód.

Punkty otrzymasz za zakup nowej Toyoty, serwisowanie jej w autoryzowanych stacjach oraz przy wykonywaniu prostych czynności: tankowaniu auta czy dokonywania płatności za wszelkie zakupy kartą płatniczą Toyota Bank. Dołącz do programu już teraz i zacznij zdobywać punkty!

Specjalnie dla Ciebie przygotowujemy również Akcje Promocyjne, dzięki którym możesz zyskać dodatkową zniżkę na zakup nowego auta. Najbardziej aktywni uczestnicy programu otrzymują bony premiowe, miłośnicy nowoczesnych technologii płacą mniej za hybrydy, a zainteresowani mogą odbyć jazdę testową jeszcze przed premierą modelu w salonach.

Punkty dostaniesz przy wykonywaniu prostych czynności czynności: na przykład gdy używasz kart płatniczych Toyota Bank lub gdy korzystasz z serwisu Toyoty. Możesz je także zdobyć, gdy kupisz samochód w jednym z salonów Toyoty. Dołącz do programu i od razu zacznij gromadzić punkty na swoim koncie!
 

Dołącz do programu
 

Dlaczego warto wybrać kartę Toyota Bank?

Każda transakcja i płatność kartą płatniczą Toyota Bank to zasilenie Twojego konta dodatkowymi punktami Toyota More. Ale nie tylko! Jakie są pozostałe korzyści z posiadania takiej karty?

  • Kartę wydajemy bezpłatnie.
  • Gotówkę wypłacasz bez prowizji we wszystkich bankomatach w Polsce (do 3 transakcji miesięcznie).
  • Konto Osobiste i Moto Konto otwieramy i prowadzimy za darmo.
  • Nie płacisz za przelewy przez internet.

Zbieranie punktów

Sprawdź w tabeli poniżej ile dodatkowych punktów możesz zdobyć korzystając z karty płatniczej Toyota More:

Transakcja Wartość Częstotliwość Punkty More Punkty dzięki karcie płatniczej
Przegląd samochodu 700 zł rocznie 2800 140
Części i materiały eksploatacyjne 500 zł rocznie 2425 100
Ubezpieczenie samochodu 2700 zł rocznie 1350 540
Sprzęt elektroniczny 1000 zł rocznie   200
2x tankowanie na stacji benzynowej 500 zł miesięcznie   (12x100) 1200
3x podstawowe zakupy spożywcze 600 zł miesięcznie   (12x120) 1440
Kultura i rozrywka 300 zł miesięcznie   (12x60) 720
Odzież, kosmetyki, art. szkolne itp. 200 zł miesięcznie   (12x40) 480
Sport i rekreacja (basen, fitness itp.) 100 zł miesięcznie   (12x20) 240
Razem     6575 5060
Suma punktów More       11635

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami jak i regulaminem na stronie programu Toyota More.


Karty debetowe, dzięki którym możesz zbierać punkty Toyota More:

Super Red III - dla klientów indywidualnych

Karta Super RED III

 


Quick Silver - dla klientów firmowych

Karta Quick Silver

 

 

Otwórz Moto Konto z kartą płatniczą.

W czym możemy Ci pomóc?

Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

Dodatkowe pliki

W celu przyjęcia dyspozycji bankowych dot. rachunków, depozytów lub kredytów prosimy o załączenie zeskanowanego pisma z własnoręcznym podpisem. Dozwolone formaty .jpg, .png, .pdf o maksymalnej wadze 2MB.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących od Toyota Bank Polska S.A. w celu przedstawienia oferty, udzielenia informacji o produktach administratora (marketing).
Wyrażam zgodę na otrzymywanie wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub SMS przychodzących od Toyota Bank Polska S.A. w celu przedstawienia oferty, udzielenia informacji o produktach administratora (marketing).
Klauzula informacyjna

Na podstawie art. 13 i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. (dalej: TBP), 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b. Kontakt z administratorem: numer telefonu: +48 22 488 5550, adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: daneosobowe@toyotabank.pl;
  2. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu przygotowania i udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość co stanowi prawnie uzasadniony interes TBP (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO), również w celu przedstawienia oferty oraz udzielenia informacji o produktach administratora (marketing), w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia prowadzenia korespondencji w sprawie; do momentu wycofania udzielonej na marketing zgody;
  3. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom wspierającym TBP w procesach biznesowych i czynnościach bankowych, w tym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz TBP tzw. procesorzy danych (tj. podmioty świadczące usługi z zakresu IT), jak również podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawna.
  4. Każdej osobie której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych - za pośrednictwem ww. kanałów kontaktu. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.
  6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych uniemożliwia przedstawienie oferty i udzielenia informacji o produktach administratora.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Klauzula informacyjna

Na podstawie art. 13 i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. (dalej: TBP), 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b. Kontakt z administratorem: numer telefonu: +48 22 488 5550, adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: daneosobowe@toyotabank.pl;
  2. Pana/Pani dane będą przetwarzane w celu przygotowania i udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes) oraz realizacji łączącej nas umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO – umowa); dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia prowadzenia korespondencji w sprawie lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu, bądź, w przypadku wprowadzenia numeru klienta, przez okres realizacji umowy, a po tym czasie przez okres wskazany w przepisach prawa.
  3. Pana/Pani dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom wspierającym TBP w procesach biznesowych i czynnościach bankowych, w tym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz TBP tzw. procesorzy danych (tj. podmioty świadczące usługi z zakresu IT), jak również podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
  4. Każdej osobie której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych uniemożliwia udzielenie odpowiedzi na przesłaną wiadomość.
  6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

ZAPRASZAMY DO KORZYSTANIA Z PORTALU KLIENTA LEASINGOWEGO!

Na Portalu Klienta - bez konieczności kontaktowania się z Toyota Leasing, możesz:

  • sprawdzić oraz pobrać faktury i noty księgowe,
  • zapłacić faktury on-line,
  • złożyć dyspozycję do umowy,
  • zgłosić zamiar wykupu pojazdu,
  • wygenerować duplikat faktury,
  • edytować swoje dane teleadresowe,
  • uzyskać zgodę na modyfikację pojazdu,
  • uzyskać pozwolenie na użytkowanie pojazdu poza granicami kraju.

Poznaj wszystkie możliwości, które daje Portal Klienta i zacznij korzystać już dziś.

Portal Klienta

W innych sprawach zapraszamy do kontaktu z naszą Infolinią.