Pierwsze logowanie
Ważne!
Aby skorzystać z Automatycznego Serwisu Telefonicznego, przygotuj Identyfikator Klienta oraz Telekod. Ośmiocyfrowy Identyfikator Klienta znajdziesz w liście przewodnim i w umowie ramowej. Telekod wysyłamy SMS-em.
Zamiast Identyfikatora Klienta możesz się także posłużyć numerem swojej karty.
Pierwsze logowanie w Automatycznym Serwisie Telefonicznym
Telekod otrzymasz od nas SMS-em. Przygotuj go, zanim przystąpisz do pierwszego logowania.
- Zadzwoń na Infolinię i wybierz w menu opcję logowania.
- System poprosi Cię o podanie trzech losowych cyfr Telekodu. Wprowadź je. Następnie usłyszysz prośbę o zmianę Telekodu.
- Wpisz Twój nowy Telekod: sześć cyfr, które łatwo zapamiętasz.
- Otrzymany od nas Telekod jest już nieaktualny. Podczas każdego kolejnego logowania podawaj Twój nowy Telekod.
UWAGA!
Nie zapisuj swojego Telekodu i nie udostępniaj go innym osobom!
Aktywacja dostępu do Bankowości Elektronicznej
Do logowania i autoryzacji operacji w Systemie Bankowości Elektronicznej należy korzystać z aplikacji mobilnej Mobilna Autoryzacja Toyota Bank. Aplikację znajdziesz w sklepach App Store i Google Play. Należy ją zainstalować na telefonie z system iOS w wersji 9 (lub nowszej) lub Android w wersji 6 (lub nowszej) i postępować zgodnie z poniższą instrukcją.
AKTYWACJA MOBILNEJ AUTORYZACJI
Aktywacja aplikacji Mobilna Autoryzacja Toyota Bank
- Pobierz na swój smartfon lub tablet aplikację Mobilna Autoryzacja Toyota Bank z App Store lub Google Play.
- Przygotuj swój Identyfikator, Telekod oraz PESEL lub REGON (w przypadku firmy).
- Zadzwoń na Infolinię 22 488 55 50 i wybierz w menu opcję (1) Usługi Bankowe i (2) Aktywuj dostęp do Systemu Bankowości Elektronicznej. Zidentyfikuj się zgodnie z otrzymywanymi instrukcjami i zamów jednorazowe hasło (SMS 1) do aktywacji Mobilnej Autoryzacji.
- Zaloguj się do Bankowości Elektronicznej konto.toyotabank.pl identyfikatorem i otrzymanym hasłem (SMS 1).
- Ustal swoje stałe hasło do Bankowości Elektronicznej - wielkie i małe litery, cyfry i znaki specjalne (pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa).
- W Bankowości Elektronicznej nadaj nazwę urządzeniu, na którym zainstalowałeś aplikację mobilną.
- System Bankowości Elektronicznej wyświetli kod. Przejdź do aplikacji mobilnej i wprowadź go.
- Otrzymasz (SMS 2) z jednorazowym kodem. Należy wprowadzić go w aplikacji mobilnej.
- Teraz nadaj PIN do aplikacji mobilnej, zgodnie z wyświetlanymi zasadami bezpieczeństwa (od 5 do 8 cyfr).
- Właśnie aktywowałeś aplikację mobilną. Prawidłowe zakończenie tego procesu zostanie potwierdzone przez komunikaty aplikacji i Bankowości Elektronicznej.
- Zostaniesz automatycznie zalogowany do Bankowości Elektronicznej.
Zobacz więcej:
Poznaj Schemat Automatycznego Serwisu Telefonicznego.