Dla nowych klientów
Dokładamy starań, aby każdy nowy klient mógł szybko i bezproblemowo zacząć korzystać z naszych produktów. Oto najważniejsze informacje, dzięki którym bez problemów zostaniesz naszym klientem.
1. Potwierdzenie przyjęcia wniosku
Jeśli wybrałeś opcję podpisania umowy z kurierem to w ciągu 2 dni roboczych skontaktujemy się z Tobą (z numeru 22 488 55 50 ), aby potwierdzić przyjęcie wniosku i zweryfikować dane. W przypadku wielu nieudanych prób kontaktu wniosek jest aktywny w systemie przez miesiąc, a następnie zostaje anulowany. Jeśli kilkukrotnie nie udało Ci się odebrać połączenia od Banku - możesz oddzwonić na naszą Infolinię.
2. Potrzebne dokumenty
- Zaświadczenie o zarobkach lub inne potwierdzenie dochodów (dotyczy wniosków o konto z limitem kredytowym) lub dokumenty potwierdzające dochody przedsiębiorstwa (dotyczy wniosków o konto firmowe z linią kredytową).
3. Przekazanie dokumentów
- dokumenty bankowe dostarcza kurier
- wizytę kuriera umawia doradca podczas rozmowy telefonicznej,
- kurier potwierdza tożsamość wszystkich wnioskujących,
- kurier przekazuje do podpisu Formularz Osobowy i umowy,
- w załączonej kopercie zwrotnej należy umieścić jeden egzemplarz umów oraz podpisany Formularz Osobowy
- kopertę przekaż kurierowi, a on dostarczy ją do nas.
4. Przetwarzanie dokumentów w banku
- po otrzymaniu przesyłki zweryfikujemy dokumenty,
- w razie wątpliwości lub konieczności ich uzupełnienia, kontaktujemy się z klientem (3 próby),
- jeśli wszystko jest w porządku, aktywujemy umowę.
5. Wysyłka Telekodu
- Telekod składa się z 6 cyfr i służy do logowania się w Automatycznym Serwisie Telefonicznym,
- Telekod wysyłany jest SMS-em na numer kontaktowy podany w Banku,
- podczas pierwszego połączenia z Infolinią należy zamienić otrzymany Telekod na własny sześciocyfrowy numer.
6. Wysyłka karty i PINu do karty
- kartę płatniczą wysyłamy po uruchomieniu umowy,
- po otrzymaniu karty musisz ją aktywować,
- kod PIN wysyłany jest osobno, w bezpiecznej przesyłce.
7. Aktywacja Mobilnej Autoryzacji Toyota Bank
- Pobierz na swój smartfon lub tablet aplikację Mobilna Autoryzacja Toyota Bank z App Store lub Google Play.
- Przygotuj swój Identyfikator, Telekod oraz PESEL lub REGON (w przypadku firmy).
- Zadzwoń na Infolinię 22 488 55 50 i wybierz w menu opcję (1) Usługi Bankowe i (2) Aktywuj dostęp do Systemu Bankowości Elektronicznej. Zidentyfikuj się zgodnie z otrzymywanymi instrukcjami i zamów jednorazowe hasło (SMS 1) do aktywacji Mobilnej Autoryzacji.
- Zaloguj się do Bankowości Elektronicznej konto.toyotabank.pl identyfikatorem i otrzymanym hasłem (SMS 1).
- Ustal swoje stałe hasło do Bankowości Elektronicznej - wielkie i małe litery, cyfry i znaki specjalne (pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa).
- W Bankowości Elektronicznej nadaj nazwę urządzeniu, na którym zainstalowałeś aplikację mobilną.
- System Bankowości Elektronicznej wyświetli kod. Przejdź do aplikacji mobilnej i wprowadź go.
- Otrzymasz (SMS 2) z jednorazowym kodem. Należy wprowadzić go w aplikacji mobilnej.
- Teraz nadaj PIN do aplikacji mobilnej, zgodnie z wyświetlanymi zasadami bezpieczeństwa (od 5 do 8 cyfr).
- Właśnie aktywowałeś aplikację mobilną. Prawidłowe zakończenie tego procesu zostanie potwierdzone przez komunikaty aplikacji i Bankowości Elektronicznej.
- Zostaniesz automatycznie zalogowany do Bankowości Elektronicznej.
AKTYWACJA MOBILNEJ AUTORYZACJI
8. Logowanie z użyciem Mobilnej Autoryzacji
- Wejdź na stronę logowania konto.toyotabank.pl i wprowadź swój Identyfikator, a następnie ustalone przez siebie stałe hasło.
- W aplikacji mobilnej otrzymasz komunikat o próbie logowania.
- Przejdź do aplikacji mobilnej i zaloguj się ustalonym do niej PINem.
- Zaakceptuj logowanie w Mobilnej Autoryzacji i potwierdź akceptację ustalonym do aplikacji PINem.
9. Autoryzacja transakcji z użyciem Mobilnej Autoryzacji
- Po wprowadzeniu transakcji, np. przelewu otrzymasz komunikat w aplikacji mobilnej.
- Przejdź do aplikacji mobilnej i zaloguj się ustalonym do niej PINem.
- Zaakceptuj transakcję w Mobilnej Autoryzacji i potwierdź akceptację ustalonym do aplikacji PINem.
10. Przelew
Ze względów bezpieczeństwa, po zawarciu umowy i otwarciu konta, wykonaj przelew na dowolną kwotę z Twojego rachunku w innym banku. Dane nadawcy przelewu (imię i nazwisko) powinny być zgodne z danymi, które zostały użyte we wniosku. Do momentu wykonania przelewu możliwość wypłaty środków z rachunku otwartego w Toyota Bank będzie ograniczona.
11. Aktywacja karty
Kartę można aktywować w Systemie Bankowości Elektronicznej lub poprzez Infolinię (pod nr 801 900 700 lub 22 488 55 50). Aktywacja w Systemie Bankowości Elektronicznej będzie wymagała autoryzacji w aplikacji Mobilna Autoryzacja Toyota Bank, dlatego upewnij się że aktywowałeś ją na swoim urządzeniu mobilnym. Proces ten został opisany powyżej w pkt 8.
Bankowość elektroniczna:
- Zaloguj się do systemu (https://konto.toyotabank.pl).
- Z menu po lewej stronie lub na pulpicie wybierz miniaplikację „Karty”.
- Z listy dostępnych kart wybierz kartę do aktywacji (status: do aktywacji) lub skorzystaj z filtrowania na górze listy.
- Po wybraniu karty wyświetli się przycisk „Dodatkowe opcje”, kliknij go z rozwijalnej listy wybierz „Aktywuj”.
- Potwierdź operację w aplikacji Mobilna Autoryzacja Toyota Bank.
Infolinia:
- Wybierz numer infolinii, a następnie:
- Usługi bankowe – wybierz 1
- Konta, lokaty, karty i pożyczki – wybierz 4
- Podaj Identyfikator Klienta lub karty i 3 losowo wybrane cyfry Telekodu
- Aktywuj kartę – wybierz 5
- Zostaniesz połączony z Doradcą, który aktywuję kartę
Karta będzie aktywna najpóźniej ciągu 2 dni roboczych.
Sprawdź tutaj jak w Toyota Bank dbamy o bezpieczeństwo Twoich finansów.
Dowiedz się więcej o aplikacji Mobilna Autoryzacja.