header_Kinto_zakonczenie_umowy

KINTO ONE

Twoja umowa dobiega końca?
Sprawdź jakie masz możliwości.

ZBLIŻA SIĘ KONIEC TWOJEJ UMOWY?

Jeżeli w ciągu najbliższych 2 miesięcy Twoja umowa 
dobiega końca zachęcamy do zapoznania się z możliwościami opisanymi poniżej.

GettyImages

WYMIANA SAMOCHODU NA NOWY?

Zapraszamy do kontaktu ze Stacją Dilerską, w której zakupiłeś obecny samochód, w celu poznania NOWEJ I ATRAKCYJNEJ oferty, w ramach WYMIANY AUTA NA NOWE.

Nawet do 3 600 zł netto* korzyści przez cały okres umowy  

*poprzez obniżenie raty w każdym miesiącu trwania umowy

Zachęcamy do skorzystania z preferencyjnych warunków 
wymiany samochodu na nowy JUŻ DZIŚ.

Dodatkowo zyskujesz brak opłaty 750 zł netto**
(wynikającej z Tabeli Opłat i Prowizji za przedterminowe zakończenie)

**przypominamy, iż zdanie pojazdu wiąże się z końcowym rozliczeniem kilometrów oraz tzw. Stanu Dobrego

/Users/piotrdutko/Sites/coolar/tbp/toyotabank-portal/www/

Inne propozycje zakończenia umowy

  • Wymiana
    auta
  • Przedłużenie
    umowy
  • Refinansowanie
    umowy
  • Zwrot
    pojazdu
  • Wykup
    pojazdu

zgłoszenie nie później niż 30 dni przed datą zakończenia umowy

  • Jeśli czekasz na odbiór nowego pojazdu lub z innych powodów chcesz przedłużyć obecny kontrakt, prosimy o zgłoszenie tego faktu do Toyota Leasing. W tym celu należy złożyć dyspozycję "Zmiana harmonogramu" w Portalu Klienta.
  • Składając dyspozycję prosimy o określenie nowych parametrów umowy (okres i przebieg). W ciągu 7 dni roboczych od zgłoszenia, otrzymasz odpowiedź z propozycją.

  • Prosimy o złożenie dyspozycji nie później niż 30 dni przed zakończeniem umowy (po tym terminie zgłoszenie nie będzie możliwe).

    /Users/piotrdutko/Sites/coolar/tbp/toyotabank-portal/www/

    Inne propozycje zakończenia umowy

    • Wymiana
      auta
    • Przedłużenie
      umowy
    • Refinansowanie
      umowy
    • Zwrot
      pojazdu
    • Wykup
      pojazdu

    zgłoszenie nie później niż 14 dni przed datą zakończenia umowy

    Jeżeli interesuje Cię zawarcie nowej umowy na dotychczas użytkowany pojazd, prosimy o złożenie dyspozycji w Portalu Klienta oraz skontaktowanie się ze swoją stacją dilerską Toyota lub Lexus. Należy złożyć dyspozycję "Zgłoszenie wykupu lub refinansowania pojazdu" i wybrać opcję Refinansowania.

    /Users/piotrdutko/Sites/coolar/tbp/toyotabank-portal/www/

    Inne propozycje zakończenia umowy

    • Wymiana
      auta
    • Przedłużenie
      umowy
    • Refinansowanie
      umowy
    • Zwrot
      pojazdu
    • Wykup
      pojazdu

    nie później niż 7 dnia przed datą wygaśnięcia polisy OC/AC/NW

  • Pracownik Toyota Leasing skontaktuje się z Państwem na co najmniej 21 dni przed planowanym terminem zwrotu pojazdu w celu umówienia daty i godziny.
  • Zdanie pojazdu musi nastąpić w stacji dilerskiej, w której obecny pojazd został wydany.
  • Odbiór pojazdu zostanie potwierdzony protokołem zwrotu pojazdu sporządzonym w obecności rzeczoznawcy DEKRA (wersja elektroniczna protokołu zwrotu pojazdu)

  • W przypadku pytań prosimy o kontakt na adres mailowy: zwroty@toyotaleasing.pl lub pod nr telefonu +48 22 488 55 50 wew. 3 następnie 4 (zwrot pojazdu).

    Firma Dekra Polska i jej Rzeczoznawcy są upoważnieni przez Toyota Leasing do opisania stanu i odbioru pojazdu po umowie leasingu/najmu.

    /Users/piotrdutko/Sites/coolar/tbp/toyotabank-portal/www/

    Inne propozycje zakończenia umowy

    • Wymiana
      auta
    • Przedłużenie
      umowy
    • Refinansowanie
      umowy
    • Zwrot
      pojazdu
    • Wykup
      pojazdu

    zgłoszenie nie później niż 30 dni przed datą zakończenia umowy

    W tym celu należy złożyć dyspozycję "Zgłoszenie wykupu lub refinansowania pojazdu" w Portalu Klienta.

    Prosimy o złożenie dyspozycji nie później niż 30 dni przed zakończeniem umowy (po tym terminie wykup nie będzie możliwy).

    Aby otrzymać fakturę sprzedaży pojazdu należy:

  • dokonać spłaty wszystkich opłat wynikających z Umowy Leasingu,
  • dokonać wpłaty (na rachunek Finansującego tożsamy z tym, na który realizowane były spłaty rat leasingowych) kwoty wykupu pojazdu na 7 dni przed zakończeniem polisy.

  • Faktura sprzedaży pojazdu na Korzystającego będzie możliwa do wystawienia po spełnieniu powyższych punktów (najpóźniej na trzy dni przed zakończeniem polisy), w którym przypada terminowe zakończenie umowy.

    Kinto_Presentation

    INFORMACJE DODATKOWE

    Sprawdź status płatności

    Prosimy o sprawdzenie, czy zobowiązania finansowe wynikające z obecnej umowy leasingu/najmu zostały uregulowane. Jakiekolwiek zaległości w płatnościach uniemożliwią zakończenie umowy.

    Status płatności możesz sprawdzić w Portalu Klienta.

    Bezumowne korzystanie

    W przypadku braku zwrotu pojazdu we wskazanym terminie zostanie naliczona opłata dodatkowa każdy rozpoczęty miesiąc, zgodnie z warunkami umowy.