Dla prasy

Poręczne centrum prasowe dla dziennikarzy.

30.04.2021 r.

ZMIANA REGULAMINU ŚWIADCZENIA USŁUG DLA KONSUMENTÓW

Szanowni Państwo,        

uprzejmie informujemy, że z dniem 30 czerwca 2021 r. wejdą w życie zmiany w Regulaminach Świadczenia Usług dla Konsumentów przez Toyota Bank Polska S.A. (dla umów zawartych do 17.12.2011 r. i dla umów zawartych od 18.12.2011 r.).

Zmiany wynikają z konieczności dostosowania Regulaminu do zmiany sposobu przesyłania Klientom części dokumentów składających się na Pakiet powitalny – wprowadzenia możliwości przesyłania dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany przez Klienta.

Szczegółowy wykaz zmian w Regulaminie dla umów zawartych do 17.12.2011 r. dostępny jest tutaj.
Szczegółowy wykaz zmian w Regulaminie dla umów zawartych od 18.12.2011 r. dostępny jest tutaj

Jednolity tekst Regulaminów dostępny jest na stronie Dokumenty.

W przypadku braku Państwa zgody na ww. zmiany mogą Państwo, bez ponoszenia opłat, odmówić przyjęcia nowych warunków poprzez zgłoszenie sprzeciwu wobec wprowadzanych zmian, bądź wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym umowy, której zmiany dotyczą. Informację o sprzeciwie lub wypowiedzeniu umowy powinni Państwo przekazać do Banku przed wejściem zmian w życie. Nieprzekazanie informacji o sprzeciwie bądź wypowiedzeniu  uznaje się za zgodę na stosowanie postanowień umowy na nowych warunkach. W przypadku sprzeciwu umowa wygasa w dniu poprzedzającym wejście nowych warunków w życie.
W przypadku pytań związanych z wprowadzanymi zmianami prosimy o kontakt z Infolinią Banku pod numerem telefonu 22 488 55 50 lub 801 900 700.  


Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank Polska S.A.

Pobierz artykuł w formacie PDF

Pobierz PDF

Kontakt prasowy

Maciej Sitarski

Agencja Komunikacji Medialnej MultiAN s.c.

maciej.sitarski@multian.pl
+48 511 414 178

Piotr Marszewski

Toyota Bank & Toyota Leasing

piotr.marszewski@toyotabank.pl