Dla prasy
Poręczne centrum prasowe dla dziennikarzy.
ZMIANA REGULAMINÓW ŚWIADCZENIA USŁUG DLA KONSUMENTÓW
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że z dniem 1 czerwca 2022 r. wejdą w życie zmiany w Regulaminach Świadczenia Usług dla Konsumentów przez Toyota Bank Polska S.A. (dla umów zawartych do 17.12.2011 r. i dla umów zawartych od 18.12.2011 r.).
Zmiany ww. dokumentów dotyczą zamiaru zaprzestania prowadzenia przez Bank działalności objętej umową karty kredytowej.
Szczegółowy wykaz zmian w Regulaminach zawarty jest tutaj.
Jednolity tekst Regulaminów dostępny jest tutaj tutaj.
W przypadku braku Państwa zgody na ww. zmiany mogą Państwo, bez ponoszenia opłat, odmówić przyjęcia nowych warunków poprzez zgłoszenie sprzeciwu wobec wprowadzanych zmian, bądź wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym umowy, której zmiany dotyczą. Informację o sprzeciwie lub wypowiedzeniu umowy powinni Państwo przekazać do Banku przed wejściem zmian w życie. Nieprzekazanie informacji o sprzeciwie bądź wypowiedzeniu uznaje się za zgodę na stosowanie postanowień umowy na nowych warunkach. W przypadku sprzeciwu umowa wygasa w dniu poprzedzającym wejście nowych warunków w życie.
W przypadku pytań związanych z wprowadzanymi zmianami prosimy o kontakt z Infolinią Banku.
Z poważaniem
Zespół Toyota Bank
Pobierz artykuł w formacie PDF
Pobierz PDFKontakt prasowy
Maciej Sitarski
Agencja Komunikacji Medialnej MultiAN s.c.
maciej.sitarski@multian.pl
+48 511 414 178