
Dla prasy
Poręczne centrum prasowe dla dziennikarzy.
Toyota Leasing zaprasza na nowy Portal Klienta
Od września wszyscy klienci indywidualni i firmowi, którzy posiadają umowę z Toyota Leasing, dzięki nowemu Portalowi Klienta mogą samodzielnie zarządzać jej najważniejszymi parametrami. Rozwiązanie przyspiesza i upraszcza też dostęp do najważniejszych dokumentów związanych z umową z poziomu przeglądarki. Konto na portalu można założyć samodzielnie, a sam portal jest dostępny pod adresem portal.toyotaleasing.pl
Wygoda korzystania i intuicyjność, praktyczność i oszczędność czasu oraz oczywiście bezpieczeństwo – to lista kluczowych zalet nowego portalu do obsługi umów leasingowych, na który swoich klientów zaprasza Toyota Leasing Polska. Od teraz w jednym miejscu, pod adresem portal.toyotaleasing.pl, mogą oni załatwić wszystkie najważniejsze sprawy związane z obsługą umowy. Bez wychodzenia z domu, bez kontaktu z konsultantem i w dogodnym dla każdego klienta czasie, za sprawą portalu można m.in.:
- posiadać dostęp do faktur, not księgowych i szybkich płatności on-line,
- składać różne dyspozycje związane z umową, np. ubiegać się o pozwolenie na użytkowanie pojazdu poza granicami kraju,
- skorzystać z dyspozycji automatycznych, które realizowane są w kilka sekund, np. wystawienie upoważnienia do korzystania z przedmiotu leasingu przez osobę trzecią,
- uzyskać zgodę na modyfikacje pojazdu,
- zgłosić zamiar wykupu pojazdu przed końcem umowy finansowania,
- samodzielnie wygenerować duplikat faktury,
- edytować dane teleadresowe.
- Szczególną uwagę Klientów z pewnością zwrócą dyspozycje „self-service”, procedowane automatycznie. Już teraz ponad 50% elektronicznych zgłoszeń realizowanych jest w ciągu kilku sekund. To znacząca oszczędność czasu zarówno dla naszych klientów, jak i dla naszych pracowników – mówi Michał Kowalewski, Project Manager projektu Portalu Klienta w Toyota Leasing.

Konto na portalu można założyć samodzielnie, bez konieczności kontaktu z Toyota Leasing. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.toyotaleasing.pl/portal-klienta-toyota-leasing.
- Rozszerzone funkcjonalności portalu są dla naszych klientów nową wartością. Naszym zdaniem, proste, intuicyjne, praktyczne i bezpieczne rozwiązanie, które w jednym miejscu pozwoli załatwić wiele spraw, będzie bardzo chętnie używane. To kolejny krok, po wprowadzonej niedawno możliwości elektronicznego podpisywania umów, który wykonujemy w kierunku digitalizacji naszych usług – zaznacza Małgorzata Wachowska, Dyrektor Pionu Wsparcia Biznesu i Procesów w Toyota Financial Services.
Pobierz artykuł w formacie PDF
Pobierz PDF
Kontakt prasowy
Maciej Sitarski
Agencja Komunikacji Medialnej MultiAN s.c.
maciej.sitarski@multian.pl
+48 511 414 178