Lokata Moto Plus - header

Moto Lokata Plus

Pewny zysk z finansowaniem samochodu

Oprocentowanie nawet 8,50%!

Moto Lokata Plus
to wyjątkowa oferta

Jeśli finansujesz zakup samochodu w Toyota Bank lub Toyota Leasing, załóż Moto Lokatę Plus już dziś. Zyskasz z nią nawet 8,50% w skali roku!

Zysk z premią

Zysk z premią

Masz pewność zysku 5,00% w skali roku.

Dedykowana oferta

Dedykowana oferta

Dodatkowy bonus 3,5% dla korzystających z kredytu samochodowego lub leasingu.

Maksimum możliwości

Maksimum możliwości

Na Moto Lokatę Plus możesz wpłacić od 2 000 zł do 50 000 zł.

Chcesz założyć lokatę?

Zamów kontakt Doradcy.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz materiałów marketingowych dotyczących produktów i usług Toyota Bank Polska za pośrednictwem kontaktu telefonicznego.

Na podstawie art. 13 i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. (dalej: TBP), 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b. Kontakt z administratorem: numer telefonu: +48 22 488 5550,  adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: daneosobowe@toyotabank.pl;
  2. Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu przedstawienia oferty oraz udzielenia informacji o produktach administratora, w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy lub do momentu wycofania udzielonej zgody.
  3. Pana/Pani dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom wspierającym TBP w procesach biznesowych i czynnościach bankowych, w tym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz TBP tzw. procesorzy danych (np. dealerzy samochodowi, podmioty świadczące usługi z zakresu IT), jak również podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
  4. Każdej osobie której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. W każdej chwili przysługuje Pana/Pani prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych  – za pośrednictwem ww. kanałów kontaktu. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.
  6. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych uniemożliwia przedstawienie oferty i udzielenia informacji o produktach administratora.
  7. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Sprawdź ile możesz zyskać:

Moto Lokata Plus OprocentowanieOprocentowanie dodatkowe
Okres 3 miesięcy    5,00%3,50%

Oprocentowanie dodatkowe za posiadanie na dzień założenia lokaty aktywnej umowy finansowania samochodu w Toyota Bank Polska S.A. i/lub Toyota Leasing Polska Sp. z o.o

 


Możliwość założenia lokaty wyłącznie przez Infolinię Banku.

 

Lokaty

Czy muszę podpisywać umowę, jeżeli wnioskuję o kolejne lokaty?

Osoba, która nie posiada konta może wnioskować o lokatę standardową. W przypadku wnioskowania o pierwszą lokatę standardową należy podpisać umowę o lokatę. Przy wnioskowaniu o kolejne lokaty standardowe podpisywanie umowy nie jest konieczne. Klient, który posiada konto może założyć wszystkie lokaty z oferty Toyota Bank z poziomu Systemu Bankowości Elektronicznej, co nie wymaga podpisywania umowy lokaty.

Potrzebuję części środków z założonej lokaty - co mam zrobić?

System Toyota Bank nie umożliwia częściowej wypłaty środków z lokaty. W takiej sytuacji lokatę należy zerwać, a następnie można ponownie założyć lokatę na niższą kwotę.

Czy możliwe jest zerwanie lokaty bez utraty odsetek?

Zależnie od rodzaju lokaty przy zerwaniu lokaty klient nie otrzymuje odsetek lub otrzymuje 0,1 należnych odsetek. Warunki zerwania lokat są określone w Tabeli Oprocentowania.

Czy lokata jest zawsze odnawialna wraz z odsetkami?

Podczas zakładania lokaty klient określa tryb jej rozliczenia. Lokata może być nieodnawialna, odnawialna z odsetkami lub odnawialna bez odsetek. 

Czy lokaty podlegają ochronie Bankowego Funduszu Gwarancyjnego?

Tak, depozyty zgromadzone w Banku są gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny. Szczegółowe informacje są dostępne na www.bfg.pl

Co się dzieje w przypadku, gdy kwota przelewu jest niezgodna z kwotą deklarowaną we wniosku o otwarcie lokaty?

Przelew zlecony na rachunek lokaty zostaje zwrócony na konto nadawcy, gdyż kwota przelewu musi być zgodna z kwotą zadeklarowaną podczas składania wniosku o lokatę.

Czy mogę zmienić numer konta do zwrotu środków w trakcie trwania lokaty?

Tak, w trakcie trwania umowy lokaty klient może zmienić tryb jej rozliczenia. W tym celu prosimy o kontakt z Infolinią pod nr 22 488 55 50.

Jak mogę założyć lokatę?

Wniosek o lokatę standardową można złożyć telefonicznie kontaktując się z Infolinią lub wypełniając wniosek ze strony internetowej Centrum Formularzy. Posiadacze konta w TBP mogą założyć każdy rodzaj lokaty logując się do Systemu Bankowości Elektronicznej.

Czy mogę założyć lokatę w walucie obcej?

Toyota Bank nie oferuje lokat walutowych.

Jak mogę zerwać lokatę?

Klient, który posiada wyłącznie lokatę standardową w Toyota Bank, celu jej zerwania powinien skontaktować się z Infolinią pod nr 22 488 55 50. Pozostałe lokaty z oferty Banku, klient może zerwać samodzielnie po zalogowaniu się do Systemu Bankowości Elektronicznej.

Czy mogę założyć kilka lokat na raz?

System Bankowości Elektronicznej nie umożliwia założenia wielu lokat na raz. Każda lokata musi być założona oddzielnie, a założenie lokaty jest potwierdzane przez klienta w aplikacji Mobilna Autoryzacja.

Jaka jest minimalna i maksymalna kwota lokaty?

Minimalna oraz maksymalna kwota lokaty jest zależna od jej rodzaju. Szczegóły znajdują się w Tabeli Oprocentowania.

Czy mogę założyć lokatę nie wychodząc z domu?

Proces założenia lokaty jest zależny od rodzaju lokaty.

Podpisanie pierwszej umowy o Lokatę Standard może odbyć się całkowicie online. Wystarczy wybrać sposób podpisania umowy ‘On-line’. Następnie do przeprocesowania wniosku prosimy o przygotowanie dokumentu tożsamości oraz urządzenia, które posiada kamerę internetową. Dzięki temu umowa może być aktywna tego samego dnia, którego został złożony wniosek.

W przypadku wyboru standardowej ścieżki, podpisanie umowy odbywa się w obecności kuriera.

Posiadacze konta w Toyota Bank mogą założyć każdy rodzaj lokaty, logując się do Systemu Bankowości Elektronicznej.

Ile mam czasu na wpłatę pieniędzy na lokatę?

Rachunek lokaty standardowej jest aktywny przez 21 dni od dnia potwierdzenia przez pracownika banku złożenia wniosku.

Jak mogę zarządzać lokatą online?

Każdy klient otrzymuje dane do logowania do systemu bankowości elektronicznej. Klient, który posiada tylko lokatę w Toyota Bank może skorzystać z pasywnego dostępu do systemu bankowego, co oznacza, że może na bieżąco podglądać stan lokaty. Klient, który dodatkowo posiada konto może edytować swoją lokatę: ma wpływ na w tryb rozliczenia lokaty oraz możliwość jej zerwania. Każde logowanie i transakcje należy zatwierdzać w aplikacji Mobilna Autoryzacja.

Ile kosztuje założenie lokaty?

Założenie lokaty jest bezpłatne.

Czy mogę założyć lokatę bez posiadania konta w banku?

Tak, Toyota Bank oferuje Lokatę Standard, której założenie nie wymaga posiadania konta.

Jakie są zasady pobierania podatku od lokat?

Podatek jest pobierany i odprowadzany przez Toyota Bank.

Na czym polega dzienna kapitalizacja odsetek?

Dzienna kapitalizacja odsetek polega na tym, że odsetki są codziennie dopisywane do rachunku lokaty, a dzięki temu z każdym dniem procentuje wyższy kapitał na lokacie.

Załaduj więcej +

Chcesz założyć lokatę?

Zamów kontakt Doradcy.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz materiałów marketingowych dotyczących produktów i usług Toyota Bank Polska za pośrednictwem kontaktu telefonicznego.

Na podstawie art. 13 i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. (dalej: TBP), 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b. Kontakt z administratorem: numer telefonu: +48 22 488 5550,  adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: daneosobowe@toyotabank.pl;
  2. Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu przedstawienia oferty oraz udzielenia informacji o produktach administratora, w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy lub do momentu wycofania udzielonej zgody.
  3. Pana/Pani dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom wspierającym TBP w procesach biznesowych i czynnościach bankowych, w tym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz TBP tzw. procesorzy danych (np. dealerzy samochodowi, podmioty świadczące usługi z zakresu IT), jak również podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
  4. Każdej osobie której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. W każdej chwili przysługuje Pana/Pani prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych  – za pośrednictwem ww. kanałów kontaktu. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.
  6. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych uniemożliwia przedstawienie oferty i udzielenia informacji o produktach administratora.
  7. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.