Kredyt Standardowy 50/50 Używana Toyota

Kredyt Jednoratowy

Używane auto – to proste

ŁATWY SPOSÓB NA UŻYWANE AUTO

Kredyt Jednoratowy to przejrzyste finansowanie zakupu nowego lub używanego samochodu. Część stanowiąca od 50% do 70% wartości auta, wpłacasz w ramach pierwszej raty i już możesz cieszyć się swoją nową Toyotą. Pozostałą wartość auta spłacasz po roku.

Proste zasady

Proste zasady

Wystarczy 50% wartości auta, aby cieszyć się używanym samochodem.

Dedykowana oferta

Dedykowana oferta

Kredyt dopasowany do potrzeb Klientów indywidualnych.

Korzystne warunki

Korzystne warunki

Oprocentowanie kredytu 0%, RRSO 12,10% dla aut używanych.

Elastyczna spłata

Elastyczna spłata

Wygodna spłata reszty kredytu dopiero po roku lub możliwość rozłożenia na raty drugiej połowy, w ramach nowej, korzystnej umowy kredytu.

Jak skorzystać?

Dokument
Wybierz wymarzony samochód w salonie Dilera.
Dokument
Przedstaw dokument tożsamości oraz dokumenty finansowe.
Klepsydra
Odbierz w ciągu 1 godziny decyzję finansową.
Pióro
Podpisz umowę. Odbierz samochód.

Kredyt samochodowy

Chcę spłacić kredyt wcześniej, co muszę zrobić?

W celu wcześniejszej spłaty kredytu samochodowego prosimy o kontakt z Infolinią banku. Pracownik banku dokona kalkulacji, przedstawi kwotę do całkowitej spłaty kredytu oraz przyjmie dyspozycję wcześniejszej spłaty.

W jakim czasie po spłacie kredytu otrzymam dokumenty samochodu i potwierdzenie spłaty?

Po rozliczeniu spłaty, bank wysyła dokumenty potwierdzające zakończenie umowy kredytowej w ciągu 14 dni od momentu zamknięcia umowy. Jeśli zabezpieczeniem kredytu był depozyt karty pojazdu, to wraz z zaświadczeniem potwierdzającym spłatę wysyłana jest karta pojazdu.

Chcę wziąć kredyt samochodowy - ile będzie mnie to kosztować?

Toyota Bank posiada w swojej ofercie różne rodzaje kredytów samochodowych. Zapraszamy do wyliczenia raty korzystając z wygodnych kalkulatorów

Jak wypożyczyć kartę pojazdu i ile to kosztuje?

W związku ze zmianą przepisów, od dnia 4.09.2022 r. nie ma możliwości wypożyczenia karty pojazdu. Obecnie karty pojazdu wysyłane są automatycznie po zakończeniu umowy. Na prośbę klienta o wcześniejsze wydanie karty, Bank dokona bezpłatnej wysyłki na wskazany adres.

Na jak długo jest wypożyczana karta pojazdu?

Karta pojazdu jest wypożyczana na okres 21 dni, z możliwością wydłużenia tego okresu. W celu wydłużenia terminu zwrotu karty pojazdu prosimy o kontakt z Infolinią.

Jakie są koszty wcześniejszej spłaty kredytu?

W przypadku wcześniejszej spłaty może być pobrana prowizja w wysokości do 2% kwoty pozostałego do spłaty kapitału. Często jednak umowa nie przewiduje pobierania tej opłaty. Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt z Infolinią.

Czy można opłacić polisę w ratach?

Polisę ubezpieczeniową należy opłacić jednorazowo. Bank nie wyraża zgody na płatność w ratach

Gdzie mam przesłać polisę, która jest zabezpieczeniem kredytu?

Polisę można przesłać korzystając z zakładki Kontakt.

Jakie jest zabezpieczenie kredytu samochodowego?

Zabezpieczenie spłaty kredytu samochodowego stanowią:

a. Przewłaszczenie na zabezpieczenie samochodu,

b. Cesja praw z polisy Ubezpieczenia Komunikacyjnego,

 

Co jaki czas muszę przesyłać do banku kopię polisy AC z cesją praw z polisy na bank?

Kopię polisy AC z cesją praw na bank należy przesyłać w formie elektronicznej lub pisemnej każdorazowo po zawarciu nowej polisy, nie póżniej, niż na 7 dni przed zakończeniem okresu dotychczasowego ubezpieczenia komunikacyjnego.

Czy otrzymam blankiety do spłat kredytu?

Bank nie udostępnia blankietów do spłaty kredytu. Wraz z umową przekazywany jest harmonogram spłat, na podstawie którego można ustanowić stałe zlecenie na przelewy rat.

W jaki sposób mogę zmienić harmonogram spłat?

W celu zmiany harmonogramu spłat należy zgłosić dyspozycję korzystając z zakładki Kontakt.

W jaki sposób mogę zmienić datę spłaty raty?

W celu zmiany daty spłaty raty kredytu należy zgłosić dyspozycję korzystając z zakładki Kontakt.

Czy mogę wydłużyć okres kredytu?

Decyzja o wydłużeniu okresu kredytowania jest podejmowana indywidualnie i na podstawie uzasadnionych powodów. W celu zgłoszenia dyspozycji prosimy o skorzystanie z zakładki Kontakt.

Czy mogę zawiesić spłatę rat na jakiś czas?

Prolongata, czyli zawieszenie spłat rat jest udzielana indywidualnie, ze względu na trudną sytuację finansową. Aby uzyskać prolongatę należy przesłać pisemną dyspozycję do Toyota Bank korzystając z zakładki Kontakt.

Jakie są pobierane opłaty związane z obsługą kredytu?

Z tytułu Umowy Kredytu Samochodowego bank pobiera opłaty i prowizje w wysokości i na zasadach określonych w umowie oraz w Tabeli Opłat i Prowizji. Bank może naliczyć odsetki na warunkach określonych w Umowie Kredytu Samochodowego, w Regulaminie Świadczenia Usług oraz w Tabeli Oprocentowania.

W jaki sposób mogę zawrzeć umowę o kredyt?

Odwiedź Dilera

  1. Wybierz wymarzony samochód
  2. Wypełnij w 5 minut z dilerem wniosek kredytowy
  3. Przedstaw dokument tożsamości oraz dokumenty finansowe
  4. Odbierz w ciągu 1 godziny decyzję kredytową
  5. Podpisz umowę kredytową

Odbierz samochód

Na jak długo jest wypożyczana karta pojazdu?

Od dnia 4.09.2020 r. nie ma możliwości wypożyczenia karty pojazdu.

Czy mogę złożyć wniosek o kredyt samochodowy online?

Wniosek o kredyt samochodowy można zlożyć w salonie Toyoty z doradcą, który pomoże wybrać najkorzystniejszą ofertę.

Czy mogę wziąć na kredyt dowolny samochód?

Toyota Bank umożliwia finansowanie zakupu samochodów nowych marki Toyota i Lexus. Finansowanie dostępne jest także dla wszystkich marek aut używanych.

Toyota Bank może finansować zakup pojazdu innej marki wyłącznie za pośrednictwem sieci autoryzowanych Dilerów. Obowiązuje to wyłącznie umowy na te auta używane, które dostępne są w Autoryzowanych Salonach Obsługi lub za pośrednictwem serwisu Toyota Plus.

Czy mogę wziąć kredyt na samochód używany?

W ofercie Toyota Bank dostępne są propozycje przygotowane zarówno dla samochodów nowych, jak i używanych.

Jakie dokumenty muszę mieć przy sobie, aby załatwić wszystkie formalności za jednym razem?

W przypadku uproszczonej procedury kredytowej może wystarczyć posiadanie przy sobie dowodu osobistego. W innych przypadkach doradca informuje o dokumentach wymaganych do decyzji kredytowej.

Co muszę zrobić po wpłacie ostatniej raty?

Należy skontaktować się z Infolinią banku, upewnić się, czy dana umowa kredytowa wymaga złożenia dyspozycji spłaty oraz czy wpłacona kwota jest odpowiednia. Po wpłacie ostatniej raty, bank wysyła do klienta zaświadczenie potwierdzające spłatę kredytu. Jeśli zabezpieczeniem spłaty kredytu był depozyt karty pojazdu, wraz z zaświadczeniem wysyłana jest karta pojazdu.

Czy mogę zmienić wysokość miesięcznej raty?

W celu zmiany wysokości miesięcznej raty należy zgłosić dyspozycję. W celu zgłoszenia dyspozycji prosimy o skorzystanie z zakładki Kontakt.

Gdzie mogę otrzymać przykładowe wyliczenia dla wybranego przeze mnie modelu samochodu?

Zachęcamy do skorzystania z kalkulatorów i konfiguratorów dostępnych na naszej stronie internetowej. Szczegółową kalkulację i ofertę może przygotować Diler w Stacjach Toyoty.

Co zrobić w przypadku szkody?

W przypadku wystąpienia szkody na kredytowanym samochodzie, konieczne jest zgłoszenie zdarzenia do ubezpieczyciela. Ubezpieczyciel zgłasza szkodę bezpośrednio do Banku. Jeśli umowa kredytowa zabezpieczona jest cesją na rzecz Toyota Bank, to Bank decyduje o wypłacie odszkodowania.

Załaduj więcej +

Szukasz finansowania?
Masz pytania?

Zostaw numer - oddzwonimy.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych Banku.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz materiałów marketingowych dotyczących produktów i usług Banku za pomocą telefonu i środków komunikacji elektronicznej.

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska Sp. z o. o., 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b (TBP), numer telefonu: +48 22 488 5550, adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl;
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych może Pan/Pani uzyskać mailowo pod adresem: daneosobowe@toyotabank.pl;
  3. Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu: Przygotowania i udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia prowadzenia korespondencji w sprawie lub wycofania udzielonej zgody; Archiwalnych (dowodowych) na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, który jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez TBP (na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji tego celu przez TBP.
  4. Pana/Pani dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom;
  5. Posiada Pan/Pani prawo żądania od TBP dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;
  6. Posiada Pan/Pani uprawnienie do cofnięcia zgody udzielonej na przetwarzanie danych (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
  7. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych.
  8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych oznaczonych gwiazdką (*) uniemożliwia prawidłową identyfikację osoby oraz udzielenie odpowiedzi przez TBP na przesłaną wiadomość.
  9. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Toyota Yaris

Reprezentatywny przykład dla Kredytu Jednoratowego na zakup używanego samochodu w cenie 105 208,00 zł, wpłata własna 58 496,00 zł, czas obowiązywania umowy 12 miesięcy: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 12,49 %, całkowita kwota kredytu (bez kredytowych kosztów) 46712,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 52 546,33 zł, oprocentowanie stałe 0,00 %, całkowity koszt kredytu 5 834,33 zł (w tym prowizja 12,49 % (5 834,33 zł) odsetki 0,00 zł), jedna rata płatna jednorazowo w 12 miesiącu umowy w wysokości 52 546,33 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 2024-12-12 na reprezentatywnym przykładzie. Wymóg zawarcia dodatkowej umowy ubezpieczenia autocasco (AC) i z tytułu kradzieży (KR) dla kredytowanego samochodu, której kosztu nie da się przewidzieć - koszt niewliczony do RRSO.

Szukasz finansowania?
Masz pytania?

Zostaw numer - oddzwonimy.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych Banku.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz materiałów marketingowych dotyczących produktów i usług Banku za pomocą telefonu i środków komunikacji elektronicznej.

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska Sp. z o. o., 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b (TBP), numer telefonu: +48 22 488 5550, adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl;
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych może Pan/Pani uzyskać mailowo pod adresem: daneosobowe@toyotabank.pl;
  3. Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu: Przygotowania i udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia prowadzenia korespondencji w sprawie lub wycofania udzielonej zgody; Archiwalnych (dowodowych) na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, który jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez TBP (na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji tego celu przez TBP.
  4. Pana/Pani dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom;
  5. Posiada Pan/Pani prawo żądania od TBP dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;
  6. Posiada Pan/Pani uprawnienie do cofnięcia zgody udzielonej na przetwarzanie danych (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
  7. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych.
  8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych oznaczonych gwiazdką (*) uniemożliwia prawidłową identyfikację osoby oraz udzielenie odpowiedzi przez TBP na przesłaną wiadomość.
  9. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.